atb cross twc posterholt (4) de reacties

Hierbij enkele reacties van “genieters”

zo schreef Super Mario:

Hallo Jan, Als eerst nog bedankt voor de mooie foto’s.Het was vandaag weer genieten, zeer goed uitgezet  die route van Postert. Helaas niet helemaal kunnen uitrijden , na het inhalen van zo’n 400 man stak opeens een kabouter een dikke stok tussen mijn achterwiel, en wat denk je?? het hele versnellingsaparaat incl ketting naar de klote AFGEBROKEN!!.en dan sta je daar midden in het grote bos en geen servicepost te bekennen.Tja! en toen maar mijn knechten aan het werk gezet, ze hebben me 5 km terug moeten duwen naar de kantine.De vraag die het eerst gesteld werd,  hoe zwaar ben jij eingelijk!, ik zei83 kg schoon aan de haak (spieren))HaHa!.

Ze waren helemaal kapot maar  wel op tijd weer thuis.

en de reactie van “sinter Jan”:

Dank voor je bericht en voor je foto.  Ik zal hem ook onmiddelilijk aan mijn “knecht “doorsturen. We kwamen met ons beiden aanrijden en zagen wel dat je met je ene hand stond te fotograferen en met je andere hand het verkeer tegen te houden en met je ogen ondertussen van alles en nog wat in de gaten moest houden. Vandaar dat we maar zijn doorgefietst, het was echt niet handig om daar te stoppen en een praatje te maken, maar neem van ons aan dat het ons goed deed dat we – hoewel in cognito- toch weer werden herkend! Bij deze dan maar een welgemeende handdruk via de e-mail. De tocht was zeer de moeite waard. Het is voor mij eens weer wat anders dan de Sallandse Heuvelrug, Drentse hei of Veluwe. Wat een deelnemers hadden jullie zeg, enorm. We hebben de 50 km gereden en ook in de tweede helft fietsten er hele slierten atb-ers achter elkaar. een paar weken terug reed ik een route in Diever Drente, en daar waren nagenoeg alle paden vertrapt door door paarden. Na 50 km is dat niet leuk meer voor je achterste, een vreselijk gehobbel. Dat viel vandaag  heel erg mee, hele stukken liepen (rolden) als een trein. Het weer speelde ook wel heel goed mee. Geen modder en een lekker najaarszonnetje. Het kon niet mooier. Ook uitstekend uitgepijld en georganiseerd. Het was een plezier om mee te doen.

Vanmorgen om 6 uur uit Hasselt vertrokken, 220 km door de mist gereden en vanavond nog weer eens 220 km terug in af en toe zeer dichte mist. Dat was niet zo erg leuk , maar de herinnering aan jullie tocht maakt dat dubbel en dwars goed.

of de reactie van Mark uit Heitse: 

Bedankt voor de foto was hele mooie tocht ! Waren 54 km precies.

Reacties zijn altijd welkom.

 

janp: ik heb overigens de afspuitplaats gemist….. Ik had de auto van Dion van binnen graag schoon willen spuiten want ik hoor elk jaar weer dat ik er een mooie troep van maak……

Tevreden, zeg het ons en …. zegt het verder. Ontevreden, zeg het ons…….!!! en wij zullen er verder zeker iets mee doen……..!!!

Dit bericht werd geplaatst in twc Posterholt. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie