expeditie Noordkaap (12)

Ging het aftellen aanvankelijk in jaren en daarna in maanden en vervolgens in dagen, op dit moment zijn het nog maar enkele uren voordat er vertrokken wordt. Dat ik de afgelopen dagen erg rustig ben gebleven is wat veel gezegd. Laat ik het maar als  “gezonde spanning” neerzetten.

Het doet erg goed om zoveel reacties te krijgen. Reacties in de vorm van mailtjes, kaartjes, telefoontjes, bezoekjes, plaatjes. Zojuist kreeg ik zelfs nog iemand van het programma “ongerwaeges” van de zender L1 aan de lijn. Dat eerste  “bakkie” wordt door P1020692.JPGhem geregeld ! De tas is gepakt en ik zit op “overgewicht”. De drie kilo die ik teveel in de tassen heb gestopt zal ik wellicht kwijt spelen door flink door te trappen en zo niet…dan moet ik gewoon wat harder doorstoempen.

Naar de Noordkaap  !!  Bijna 6 weken op pad !! Het is een “jongensavontuur” en dat als men in het zestigste levensjaar is. Zes weken weg, van huis, van haard en…van meest naasten. Zes weken laat ik de kinderen en de kleinkindjes alleen én …. zes weken Afbeeldingsresultaat voor leef je droomral,  zonder Bea, mijn maatje boven alles die zegt: “Jan, leef je droom….!!!”.

Ik gá hem beleven en uiteraard kunt u het mee beleven. Spring maar achterop !!!

Dit bericht werd geplaatst in expeditie Noordkaap, Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op expeditie Noordkaap (12)

  1. Koos van den Berg zegt:

    Hoi Jan,

    Vader en zoon beginnen aan een mooi fietsavontuur……voor jou als ervaren fietser is het een nieuwe uitdaging……maar jij bent al vaker lang onderweg geweest…….voor jouw zoon wordt het spannender.

    Maar in ieder geval wensen Marlie en ik jullie veel succes op weg naar de Noordkaap en ondanks de zwaarte van de tocht….toch ook genieten van deze bijzondere uitdaging.

    Greetz Koos van den Berg.

  2. Anoniem zegt:

    Hallo Jan, de zware spits is er van af en hopelijk na een goede nachtrust en het resultaat van Dumoulin kunnen jullie vandaag weer met frisse moed verder. Heel veel succes!
    Ferd en Mariet

  3. Jos Willemsen zegt:

    Succes Jan geniet van deze mooie tocht

Geef een reactie

