zo vader…zo zoon…!!

Het ene bericht (de goedweerfietser) is nog warm en het andere bericht er al meteen bovenop ! Maar daar is een reden voor ! En wat voor een…!! Vandaag gaat het niet over

P1160420.JPG

vandaag geen verhaal over de belevenissen van Bas en mij

mijn oudste zoon Bas, die mij het volgend jaar op de fiets zal vergezellen naar de Noordkaap maar vandaag gaat het over de jongste zoon Jip, hij is ook in mijn voetsporen getreden !! Niet als fietser maar……als blogger !!!

Jip studeert Aardrijkskunde in Antwerpen en zijn interesse  gaat dus echt de grens over én… in het kader van een studieproject gaat hij een en ander delen met de wereld. Afbeeldingsresultaat voor cuba sigaarZijn bijdragen gaan vooralsnog over Cuba, land in de Caraïben. Uiteraard is hij er ooit geweest maar degenen die er nog nooit geweest zijn zullen enkel denken aan Fidel Castro, mooie oude “classic cars”, dikke sigaren, de Varkensbaai of ….. dat drankje “Cuba libre”, een mix van coca cola en bacardi rum !!

Jip gaat de actualiteiten in Cuba beschrijven en zal dit doen met die terugblik van zijn

img_4645

Jip gaat “worldwide” via cubajip.wordpress.com

ervaringen in Cuba. Toen hij zijn idee meedeelde was ik benieuwd en…na zijn eerste verhaal kan ik enkel zeggen: hij heeft me verrast….!!

 

Uiteraard wil ik zijn blog graag met u delen en oordeel zelf..!!  cubajip.wordpress.com

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

