prettig kerstfeest

De postbode haalt elke keer opgelucht adem als hij bij het paparazzipleintje weer een karrevracht aan kerstkaarten heeft kunnen lossen. Ook de digitale brievenbus is overvol met wensen van (facebook)IMG_6252 vrienden én … meende ik eerst nog op elke actie te reageren, ik maak me er een beetje vanaf door gewoonweg iedereen te danken voor die mooie wensen en middels dit berichtje schreeuw ik het naar jullie uit:

Het afgelopen jaar is mijn “paparazziblog” maar liefst vanuit 46 landen geraadpleegd. Van Nieuw-Zeeland tot Chili en van Noorwegen tot Zuid-Afrika. Wellicht dat de meeste bezoekers enkel plaatjes kijken maar…. (en dat zeg ik dan tegen mijn trouwe bezoeker uit “the big apple”) : never mind !!

De boom is opgetuigd, de ballen uit Tsjechië hangen !!, de kaarsjes IMG_5687branden en de kerstinkopen (ik heb de wijn in huis) zijn gedaan…het feest kan beginnen.

Ik wens jullie allen fijne, gezellige, sportieve (2e kerstdag, ATB tocht in Haelen !!), liefdevolle, warme (met een beetje geluk hoeft de verwarming nog niet aan !!) en vredige kerstdagen !!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op prettig kerstfeest

  1. johnaelen@gmail.com zegt:

    Fijne dagen en een gezond 2016. Dat we ook het volgend jaar nog velen kilometers op de weg mogen wegtrappen. Bedankt voor je mailtjes afgelopen jaar, ze blijven interessant om te lezen. Groetjes uit roggel, John aelen Mien.

    Verstuurd vanaf mijn iPad

Geef een reactie

