zondagmorgen….

Eindelijk…!!  voor het eerst sinds maanden eens een zondagmorgen dat ik “vrij” heb. En

ongewoon gezicht: de fiets die op zondagmorgen op de haak hangt

ongewoon gezicht: de fiets die op zondagmorgen op de haak hangt

dat terwijl het buiten droog is en ik tóch wel een beetje aan het trappelen ben om maar op die fiets te springen. Vandaag vrij !! Al meer dan een week weet ik dat het eraan komt: mijn hartslagmeter (veel te hoge waardes) geeft het immers aan. Ziek !! Uiteraard geen reden om niet te gaan fietsen maar … als fietsmaten afzeggen “wegens te nat” dan kan ik maar één ding zeggen: ik respecteer jullie besluit en sluit me (ongaarne) hierbij aan…!!

Niet fietsen betekent de zondagmorgen heel anders beleven: een stukje schrijven, postbus 31 in zijn geheel beluisteren en met de verwarming op “8” toch geregeld met een steels oog IMG_5393naar buiten kijken  want ik begrijp die fietsmaten niet: het is fietsweer !! Het is bijna half elf…zal er misschien toch dadelijk iemand aan de start verschijnen..?? …. hetgeen voor mij dan uiteraard reden is om

zondag: te "poat" de natuur in !!

zondag: te “poat” de natuur in !!

diegene niet alleen te laten gaan..??

Binnen blijven zal het hoogstwaarschijnlijk toch niet worden. Lekker naar buiten en die wandeling maken en…foto’s maken van de natuur.

Vijf over half elf…het paparazzipleintje blijft deze morgen leeg en het is definiteif: er wordt niet gefietst ! De radio staat aan en alsof  Pieter Kiewied het geweten heeft, hij draait een passend plaatje:  one million bicycles…!!!

Dit bericht werd geplaatst in Overig, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op zondagmorgen….

  1. Gerard Nizet zegt:

    Het is meer waer veur cyclecross…….es doe neet kins fietse trillen dien bein.
    gr.
    Gerard

Geef een reactie

