snoepen

De derde zaterdag van oktober, een lang seizoen van “vasten en ontbering” ligt achter ons: P1100344reden om een uit de band te springen. Het is tijd om heerlijk te gaan snoepen !!! Place to be: Bikemotion in Utrecht, de fietsbeurs voor wielerminnend Nederland.

Mijn lijstje van al het lekkers waaraan ik wil snoepen is groot: elektrische fietsen,

vakantiefiets. Let op de ketting.

vakantiefiets. Let op de ketting.

racefietsen, vakantiefietsen, fietstassen, navigatiesystemen en natuurlijk ook fietsreizen, tubeless banden, schakelsystemen etc. etc. Wat zou Sinterklaas trots op me zijn want met zo’n lijst is het voor de goedheiligman gemakkelijk zaken doen

Vier hallen vol fietsen, fietsaccessoires en alsof dit nog niet genoeg is…buiten mag men P1100362proeven aan het fietsen op e-bikes en ook dit laat ik niet aan me voorbij gaan. Fietsen op

prijskaartje...

prijskaartje…

een   “Stromer”heeft weinig met fietsen te maken: één trap en de kilometerteller geeft al 40 aan !! Omdat het parcours nat en hobbelig erbij ligt kan, wil en durf ik niet het uiterste van deze € 8900,– “fiets” te halen maar dat het een snelheidsmonster is dat staat buiten kijf.

P1100407Ook binnen zijn tal van activiteiten: een wielercafé, demonstraties van stuntfietsers, een P1100402heus ATB parcours voor jong en oud en natuurlijk tal van (oud) wielrenners als Andrea Tafi, Mathieu Hermans of Johnny Hoogerland (deze laatste herkende me meteen en reikte me prompt een gesigneerde bidon aan, waarvoor dank Johnny !!).

En voor degenen die er niet genoeg van konden krijgen, tal van leveranciers van

bikemotion: genoeg te snoepen..!!

bikemotion: genoeg te snoepen..!!

ook Henk Lubberding is van de partij

ook Henk Lubberding is van de partij

sportdrank en sportvoeding zorgden ervoor dat elke bezoeker ook letterlijk meer dan genoeg te snoepen kreeg !!!

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

