werk in uitvoering

Al meer dan een week geen bericht gepost…..  U zult ongetwijfeld denken: “wat heeft nu alweer aan zijn fiets hangen….”. En hierin kan ik dus kort zijn: heel wat !! Op deze vroege donderdagmorgen staat de tv aan en wordt gemeld dat het vanmiddag gaat regenen, P1090431langdurig zelfs. Mijn mailbox is voorafgaand aan dit natuurverschijnsel ook al solidair….. ik kan de berichten niet meer bijhouden en mijn mailbox loopt behoorlijk over.

Ja…er wordt de komende weken nog gewerkt en ik hoop dat de

zaterdag zonder tellertje en dan maar hopen dat de benen goed zijn.....

zaterdag zonder tellertje en dan maar hopen dat de benen goed zijn…..

bouwput bijna droog zal vallen. Werk van een andere orde is natuurlijk het fietsen. Nog twee dagen en dan zal blijken of mijn training zijn vruchten zal afwerpen. Op dit moment voel ik in elk geval nog geen nattigheid en durf bijna te stellen: “tegenstanders, maak je borst maar nat…!!”.

 

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Nieuws, Persoonlijk, Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

