wow !!!

Als ik af en toe eens kijk naar mijn bezoekersstatistieken van deze blog en de reacties en likes op facebook zie dan kan ik concluderen dat ik behoorlijk word gevolgd en ik hierover maar één ding wil zeggen: “wow” !! Op deze nationale complimentendag wil ik toch een compliment geven aan al mijn volgers en lezers want…zonder enige complimenten wil ik toch aangeven dat het soms niet gemakkelijk zal zijn om dit “literair” werk te doorgronden. Ook het 63 km rondje dat fiets- en facebookvrienden Joseph en Twan vanmorgen gefietst hebben: wow mannen !

Toen ik vanmorgen op de fiets stapte voor een “opstartrondje” kon ik niets anders zeggen dan:  “wow” , want een geschenk !!  Het is droog en dus kan er vandaag lekker aan buitenactiviteiten worden gedaan. P1060750

En toen om half elf het peloton livestrongracers op pad ging en we in de Weerd een immens grote groep cityrun-oefenaars bezig zien was het  Dion die maar één woord kon uitspreken: “wow..” !!

P1060758…om met windkracht 6 tegen de wind in te beuken en proberen op de fiets die windsurfers voor te blijven is ook gewerkt en uit de groep kwam weer dat ene woord:  “wow” wat gaan die surfers hard !!

Ook wordt er al danig geoefend voor de Kennedymars. De deelnemers uit Horn (de Walkers, Frank, Michel, Rob) zullen

oefenen voor de Kennedymars

oefenen voor de Kennedymars

uiteraard gevolgd worden. Zonder oefening zal men dit karwei niet klaren. alleen de afstand die de deelnemers “te poat’ zullen moeten afleggen, 80 (“tachetig!!!!!!) km, wow !!!!!

In de middag is het “wow” gehalte ook behoorlijk hoog. In

meanderende Swalm

meanderende Swalm

verband met een “wow-deal” gaat het richting Beesel waar we meteen getrakteerd worden op bospaddestoelsoep en een stoofpotje van hazepeper

keurig ingelijst

keurig ingelijst

(“wow..!!”) en als we tijdens de  wandeling ook nog eens hazen, reeën en witte reigers zien (wow…!!!”) en we ter afsluiting die kop koffie en een heerlijke wafel met warme kersen en slagroom opgediend krijgen dan moet ik toch echt afsluiten met: “WOW……..!!!!!!”.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Persoonlijk, Verhalen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

