pik binnen…het is winter !!

Pik binnen..het is winter !!! Slechts één dag zal de sneeuwpret duren en dus is het in alle

vanuit zolderraam: uitzicht op ""Inj"en Breule"

vanuit zolderraam: uitzicht op “”Inj”en Breule”

vroegte uit de veren om maar niks te missen van dit winters tafereel. “Durch einfach liegen

5 uur....waar blijft die sneeuw..??

5 uur….waar blijft die sneeuw..??

bleiben, erledigt man” gaat vandaag niet op !!  Ik hoor het mijn moeder nog zeggen: “stel niet uit  tot morgen wat je heden kunt bezorgen” : en inderdaad.. het zal en moet dus vandaag gebeuren ! Om vijf uur kijk eens uit het raam….niks sneeuw….

6 uur.... de wereld ziet er ineens heel anders uit !

6 uur…. de wereld ziet er ineens heel anders uit !

zou ik vandaag dus tóch kunnen uitslapen ? Maar om 6 uur is het dan toch zover…het sneeuwgebied heeft ook Horn bereikt en dat betekent: er(op)uit !! en op pad !

Het is koud ! Och ja, sneeuw die blijft liggen, het zal onder het vriespunt zijn en de wind maakt het nog eens extra fris. IMG_2634Maar..het is genieten ! Mooie plaatjes, takken van bomen waar de sneeuw op blijft liggen en ook de perikelen die erbij horen, mensen die aan het sneeuwruimen zijn,

fietsen met dit weer..?? alleen als het écht moet !

fietsen met dit weer..?? alleen als het écht moet !

het verkeer dat hinder heeft van de

bijna geen doorkomen aan..!!

bijna geen doorkomen aan..!!

sneeuw, postbodes die zich een weg banen door de sneeuw…IMG_2635 het heeft wel wat ! Onderweg kijk ik eens naar huizen waar de rolluiken nog omlaag zijn…goh, wat missen ze toch veel !

Ging ik gisteren nog op de fiets een

gisteren

gisteren

IMG_2662

vandaag

fotorondje door Horn maken, vandaag gaat het fotorondje te voet en het is aardig om dezelfde plaatjes nu weer vast te leggen.  Thuis gaat de verwarming omhoog, neem ik lekker plaats in de erker, geniet van de winterse plaatjes en de mensen die er doorheen “moeten” en ga aan de slag met wat ik ooit hebben laten liggen en hetgeenP1020714 nog niet “erledigt” is: het inpassen van foto’s van de Santiagoreis !! Ik  beleef de reis alwéér. Ik ben net de Pyreneeën gepasseerd en geniet ook nu van de sneeuw op de zomerse plaatjes.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Fotos. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

