2014 terugblik

Het jaar zit er bijna op en dus tijd voor die terugblik. En het was me het jaartje wel !

even terugblikken

even terugblikken

De geboorte van Liz !! Het slagen van Bas en Myrte !! Machtig mooie gebeurtenissen.

geslaagd !

geslaagd !!

Liz

Liz

Ook denk ik terug aan degenen die ons ontvallen zijn dit jaar waaronder fietsmaat Frans (wat mis ik zijn leuke reacties), Maria uit Nunhem, de vader van kaartmaat Ferd, de moeder van vriend Jos en de vader van collega Mikel. 2014 was een jaar van genieten en de vele tripjes (Gent/Oostende, Allgau, Noordwijk aan Zee, Gardameer, wederom Allgau (Viehscheid), Bournemouth en….. de fietstocht naar Santiago de Compostela ! Het was een genot om bezig te zijn met

"samen maar toch alleen". Geheel in de verte: fietsmaat Robert

“samen maar toch alleen”. Geheel in de verte: fietsmaat Robert

fotograferen, wijn (proeven, beoordelen P1050331en er iets over vertellen), rikken (met een mooi uitstapje naar het Rijksmuseum)  golf en bridgen. Sportief gezien was het een topjaar. Veel, lekker en heerlijk gewandeld maar ook veel kilometers (12.245 !!) op de fiets.

Rijksmuseum: "Kupers-monument"

Rijksmuseum: “Kupers-monument”

Hoeveel is dat wel niet per dag..??  Ook werd 2014 het jaar – en dat in tijden dat het economisch allemaal wat minder gaat – dat Dion de livestrongracers van nieuw tenue voorzag. Onuitwisbare

Dion, Robert en René keurig in het (livestrong) pak gestoken. Voor 25 euro, lidmaatschap en tenue: iets voor 2015 ??

Dion, Robert en René keurig in het (livestrong) pak gestoken. Voor 25 euro, lidmaatschap en tenue: iets voor 2015 ??

herinneringen, opgedaan tijdens mijn 5 weken durende trip naar Santiago waar tijd, omgeving en waardes ineens een heel andere dimensie kregen. Een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanraden ! Vandaag mag ik me er van “wordpress” vanaf maken. Door

en auch mien maedje: noewts in beeldj mer noe toch aeve.... bedankt !!

en auch mien maedje: noewts in beeldj mer noe toch aeve…. bedankt !!

wordpress is namelijk een terugblik gemaakt van 2014 (bezoekers- aantallen, reacties etc. etc.).  Rest mij u heel hartelijk te danken voor het lezen van mijn verhaaltjes en…… voor de vele en mooie reacties !!  Ik wens jullie allen een heel gezond en gelukkig 2015 !!!!

Hier is een fragment:

In de concertzaal in het Sydney Opera House passen 2.700 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 32.000 keer bekeken. Als je blog een concert zou zijn in het Sydney Opera House, zou het ongeveer 12 uitverkochte optredens nodig hebben voordat zoveel mensen het zouden zien.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

