lucht

18juni 8.04 Venlo

mooie lucht boven Venlo

Eigenlijk even dat verhaaltje dat zomaar uit de lucht komt vallen……… Ja ! ik heb wat met lucht. Als ik ergens lucht van krijg dan wil ik er ook lucht aan geven en oh ja… is het je te onnozel om dit te leven: doe dan alsof dit verhaal lucht is..!!

Dit keer dus een verhaal dat ik wil verkopen als gebakken lucht en…als ik het heb over fietsdoelen als “Horn-Santiago in 2019” of misschien wel “Horn-Rome in 2017”, wellicht dat ik luchtkastelen probeer te bouwen of beter gezegd….. het lijkt wel of ik aan het luchtfietsen ben………  

geen lucht meer in het bandje

geen lucht meer in het bandje

Het zal niemand ontgaan zijn, ik heb wat met lucht ..!! Elke dag maar weer op die fiets zitten en ik moet zeggen: “telkens als ik op de fiets spring dan spring ik ook een gat in de lucht..”. Fietsen is toch zo mooi….. niet alleen het fietsen maar…ook het op de lucht zijn.IMG_5065

Voordat ik op de fiets stap ….. inderdaad…ik kijk of er wel genoeg lucht in de bandjes zit en… kijk ik eens naar de lucht en  als ik eenmaal op weg ben….dan is het soms echt naar lucht happen en hoop ik dat mij de lucht – en het licht – niet uit gaat…… Vandaag kwam er bovendien nog eens een extraatje bij: er was geen wolkje aan de lucht !!

onheilspellende lucht boven het paparazzipleintje

onheilspellende lucht boven het paparazzipleintje

Dat er morgen gefietst wordt, dat hangt niet meer in de lucht. En dat menigeen zijn hart dan lucht…. ook dat is geen probleem want bij de livestrongracers is het niet zo dat men CIMG3999elkaar niet kan luchten of zien. Iedereen die lucht krijgt van dit verhaal is dan ook uitgenodigd om mee de open lucht in te gaan.

Mocht je nog vragen hebben: ik ben de komende uren niet uit de lucht.

….een verhaal met een luchtje…dat mag duidelijk zijn. 

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Verhalen. Bookmark de permalink .

2 reacties op lucht

  1. Arno zegt:

    Zal wel een luchtje aanzitten…

  2. Anne zegt:

    Ik vind het een luchtig verhaal….hoe verzin je het?
    Ook ik heb wat met lucht ……ik vind het prachtig om naar de lucht boven ons hoofd te kijken.

Geef een reactie

