Grenzen overschrijden

Dit jaar mag ik bijschrijven als het jaar dat grenzen overschreden worden. Een fietsjaar ! Is mijn streven elk jaar om een kilometertje of 10.000 weg te trappen, dié grens is bereikt

de Franse grens

de Franse grens

en… ik ben er al overheen !! Vier weken lang, elke dag fietsen…ik had het nog nooit gedaan en om over die grens te gaan: wat een geweldige ervaring !!Tijdens het fietsen gaat het ook regelmatig over grenzen en kan ik stellen: als het aan tempo 35 tegen de wind gaat dan zit ik echt aan mijn grens ! Wekelijks ga ik – onder ons gezegd en gezwegen – toch wel

de Frans-Spaanse grens

de Frans-Spaanse grens

enkele malen over de grens en dat zonder dat het me maar één zweetdruppeltje kost: de landgrens. De fietstochtjes gaan regelmatig naar plaatsen als Brüggelchen of Aldeneik en de kenner weet het dan al: de grens met Pruuses of de Belgique. Met bridge ben ik deze week ook over een grens gegaan: de 200 Mp grens ! om nog maar te zwijgen over de grens die mijn blog overschreden heeft : meer dan 50.000 hits !! en dat vanaf januari 2013 toen weblog over ging naar wordpress.

Grenzen….dit jaar ging het al over de grens van België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje en Portugal…. de grens is nog niet in zicht ! Vanaf morgen gaat het weer over tal van grenzen. Als dit nog niet grensverleggend bezig zijn is..?? Genieten van culturele

vakantie !!!!!! proost !!

vakantie !!!!!! proost !!

activiteiten (Viehscheid in de Allgau) en het bezoeken van een land dat gezien kan worden als één openluchttheater: Italië.

Inderdaad….vanaf nu is het VAKANTIE !!!!!  In hoeverre er berichten komen…??  Ik denk dat ik qua berichtgeving niet de “grens” ga opzoeken en dat ook ik mijn blog toch even moet begrenzen…… Proost !!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Vakantie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

