mobiel

Mobiel zijn, willen we dat niet allemaal …??? Die 80-jarige die zijn/haar rijbewijs nog graag wil verlengen, die collega die na een knie operatie de krukken thuis laat omdat hij niet geassocieerd wil worden met minder validiteit of…. nagenoeg iedereen die echt niet meer zonder dat mobieltje kan…!!! En mobieltjes…daar gaat het om !! vandaag een oproep voor mobieltjes en dat voor slechts één ding: mobiliteit en kwaliteit voor degenen die ook graag mobiel zijn: de mensen die MS hebben. Jaarlijks dat nieuwe mobieltje en dat oude….?? Dat verdwijnt in de kast of in de een of andere rommellade.

Oude mobieltjes, kijk eens in de lade, haal het eruit geef het aan mij en ik zorg dat het op de juiste plaats komt alleen…..doe het snel, stel niet uit tot morgen wat je heden kunt bezorgen !! Tot 31 maart (maandag over een week dus !!) kan ik ze op de goede plek kwijt !

Afgelopen week kreeg ik de site: “NAER KLUMTJ TAEGE MS” onder ogen.  Twee fietsers Foto.duo_._1[1]uit Neer, John Wagemans en Pierre Berben, gaan op 9 juni a.s. richting de Provence om de Mont Ventoux te beklimmen. Niet éénmaal, geen twéémaal, maar drie keer wordt er op dezelfde dag richting top geklauterd. Mochten ze het halen dan zullen ze in het illustere rijtje van cinglés (gekken)  komen. Op 24 juni 2008

stempelkaart cinglé 24/6/08

stempelkaart cinglé 24/6/08

mocht mijn cingléprestatie ook in het boek worden vermeld: 3x naar boven (vanuit Bedoin, Malaucene en Sault) en daarmee  de 2158e laureaat (oftewel “behoorlijk goede gek !!”) die die kunststukje op één dag volbracht. 2008 mnt ventoux - alpen 042

Deed ik het voor de fun (tja, fun….men moet inderdaad kei- en kei gek zijn om met 37 graden en

18.00 uur: bij het monument van Tom simpson, keikapot en bijna voor de 3e keer boven !! Het gaat lukken !!

18.00 uur: bij het monument van Tom Simpson, keikapot en bijna voor de 3e keer boven !! Het gaat lukken !!

geen zuchtje wind een dergelijk ding te doen), de mannen uit Neer doen het met een doel: de strijd tegen de ziekte MS (Multiple Sclerose), een aandoening van het centrale zenuwstelsel. Afgelopen woensdag, tijdens de verkiezingsavond, sprak ik nog met collega Simone, die ook MS heeft en na diezelfde avond ook nog een mailtje van Hans Mingers van wielerevenementen Leudal gekregen te hebben wist ik het zeker: ik zal iets hierover moeten schrijven en wellicht dat ik door mijn oproep om mobieltjes in te zamelen zelfs een beetje kan meehelpen.

een oud mobieltje...  heeft u er ook nog een liggen ??

een oud mobieltje… heeft u er ook nog een liggen ??

OPROEP !!!!!

Heef u een mobieltje over…breng het naar paparazzi (u weet, op het paparazzipleintje in Horn) of mail me en ik kom  het gewoon (op de fiets natuurlijk) ophalen. Ook kunt u even een kijkje nemen op de site van de jongens uit Naer:   http://www.naerklumtjtaegems.nl 

John, Pierre, bon courage !!!!

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Een reactie op mobiel

  1. Simone zegt:

    Hey Jan,

    Wat een super initiatief!!!!
    Geniet van je fietstocht.

    Groetjes je collega Simone

Geef een reactie

