ATB tocht twc posterholt: de foto’s (2)

Nu weet ik dat iedereen zich heel graag terugziet maar….en het kan ! Met dank aan Dion !!! Overigens, als er nog foto’s komen dan zal ik het album aanvullen.  De link: https://picasaweb.google.com/106179881475583166779/2013AtbTwcPostert?authkey=Gv1sRgCPeR2MXM06zSkgE#
Hieronder volgen nog een aantal foto’s. Allereerst foto’s bij bezoekerscentrum Meinweg en daarna nog enkele foto’s bij de pauzeplaats. Sta je er niet bij… 23-9-13 probeer ik (help, help, help!!) via een link naar picasa alle foto’s “oplijn” te krijgen..!! De link zal dan via foto’s (2)  te zien zijn.  IMG_6100

Bezoekerscentrum Meinweg (tussen 9.05 en 9.50 uur):

IMG_5649 IMG_5653IMG_5656IMG_5657IMG_5661IMG_5664IMG_5671IMG_5675IMG_5768

IMG_5700IMG_5708IMG_5710IMG_5718IMG_5724IMG_5754IMG_5835IMG_5864

Pauzeplaats (10.15 uur-10.45 uur)

IMG_6269

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op ATB tocht twc posterholt: de foto’s (2)

  1. Mike zegt:

    Hi Jan, dank voor het maken van de foto’s. Die van mijn groep zijn aan het einde gemaakt, boven aan een klim, maar staan hier niet bij. Wat is je email adres (kan ik niet vinden op deze site)?
    Denk ook eens aan het uploaden van foto’s naar Picasa (van Google), erg makkelijk met een PC programma te doen (http://picasa.en.softonic.com/) die je online kan delen via Picasa Web Album

  2. Jan, ben op zoek naar actiefoto’s (witte mountainbike & witte schoenen) net voor de pauze plek. Ook graag enkele eerdere foto’s van vrienden (timvelden@hotmail.com)

  3. Tinman zegt:

    Zou je mijn foto ook kunnen posten of mailen. Net voor de pauzeplaats gemaakt. Ik had een witte Specialized jas aan en droeg witte helm en een rood/witte bril. Thx

  4. Mongooseboy zegt:

    Hoi Jan,hier Mongooseboy nog bedankt om mijn berichtje van het mountainbike forum hier te posten.Ik mis ook mijn actie foto`s.Twee foto`s zijn gemaakt vlakbij de oversteek nabij Bezoekers Centrum,waarvan 1 door jouw is gemaakt.Deze was voor de korte klim waar ik mijn Duim opstak en ik was alleen toen de foto werd gemaakt.Tijd ergens tussen 09:00 en 09:45u.Ik was toen te her kennen in het zwart met rocky mountain korte broek kleur rood/wit en fiets Rocky Mountain Element 70 RSL in het zwart/wit met rode stuur.Andere foto is gemaakt door iemand anders,deze was op de kleine korte klim nabij de oversteek richting Bezoeker centrum.3de foto is gemaakt door jouw ik dacht voor de pauze,toen kwam ik aan kwam fietsen in een scherpe bocht naar links.
    Foto`s kun je mailen naar email adres 205lagriffe@gmail.com
    Groeten

Geef een reactie

