Feest !!

Een overleden collega zei me tijdens haar ziekte: “eigenlijk is elke dag een feest, alleen de slingers, die moet je zelf ophangen…!!!”.  En de slingers…ze hangen !!   Vandaag ziet namelijk de 600e blog het levenslicht. Eigenlijk had ik nog willen wachten tot 13 oktober a.s. zodat ik de 600e blog gelijk met het 5 jarig bestaan van de janpaparazzi website zou kunnen vieren. Op 13 oktober 2008 zag namelijk mijn eerste blogje het levenslicht: de ouverture ! En dat met dank aan mijn zoon Bas. Maar om nu  11 dagen te wachten, 11 dagen géén blog…., dat is een eeuwigheid en bovendien wordt het feestje van het 5 jarig bestaan ver van huis gevierd en zal ik dan iets langer dan een week niet online zijn.

5 jaar bloggen, 600 berichten……wellicht is het een boek vol !! Mooie berichten, grappige berichten, trieste berichten, recht voor de raap berichten, korte berichten, lange berichten. Blogs die men soms met een korreltje zout moet nemen en … blogs waarbij men geregeld tussen de regels door moet lezen. Maar ook blogs met een kern, een kern van waarheid !!!

Stoppen..?? Bij een andere jubileumuitgave (ik geloof dat het “500”was) heb ik hierover ooit bericht maar nu niets van dit alles !! Er is veel, zo niet  “te” veel te schrijven !! En een prettige bijkomstigheid is dat er ook op berichtjes gereageerd wordt, hetgeen betekent dat ik niet tegen “een muur”De Klaagmuur sta te schrijven maar dat de berichtjes ook gelezen worden (waarvoor dank !).

Dus: “op naar 601, 602, 603, 604, ……………….. ” .

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Feest !!

  1. Frans Arends zegt:

    Van harte proficiat!!!
    Ik mag hopen dat wij nog veel van je hand mogen lezen.

  2. (ex) sponsor zegt:

    Jan proficiat,

    Als je zo fietste als je schrijft was je al lang Nederlands kampioen.
    Nog vele blogs.

  3. Anne zegt:

    Gefeliciteerd!!!
    dan heb ik al heel wat verhalen van jou gelezen….nu hoop ik dat er nog veel geschreven worden.

Geef een reactie

