Somber

januari….wat een maand !! Gewoonweg somber…. op vele fronten. De weermannen en -vrouwen hadden het over de vele fronten en ze deelden op de laatste dag van de maand mee dat januari 2013 de somberste maand was sedert 1990. Dat paparazzi dit sombere gebeuren in opdracht van L1 vastlegt mag uiteraard duidelijk zijn.

weerpraatje 31jan13

weerpraatje 31jan13

Een ander somber verhaal gaat over mijn weegschaal. Ga ik er eens op staan dan  doet het apparaat voorkomen dat ik steeds “gewichtiger” word. En…bescheiden als ik ben…….ik wil helemaal niet gewichtig zijn !!!!!!! Wat te doen…?? Toch maar volharden in het chocoladedieet ?? maar….het lijkt niks uit te maken !! Dan toch maar wat minder sneetjes brood……??en rekening houden met  koekjes etc.??? Eigenlijk doe ik liever niets van dit alles maar ga ik elke dag lekker sporten.

Juist !! elke dag lekker sporten ! En dan kom ik tot een ander somber punt:  Ik sport niet meer elke dag !!! Had ik in het verleden altijd wel zin om actief in de buitenlucht bezig te zijn, ik moet bekennen dat de zin er momenteel totaal niet is. Als ik naar de totaalstand van januari op mijn kilometerteller bekijk: een somber beeld !! Het actief bezig zijn beperkt zich slechts tot een actie: IMGP2080

Dat het “off-road” een verhaal van “vallen en opstaan” was mag gezien de onderstaande foto duidelijk zijn. Volgend jaar zal dit zeker een vervolg krijgen; de aanschaf van professioneler materiaal (want daar lag het aan !!) wordt reeds ernstig overwogen….IMGP2073

Mijn goede voornemen om op 1 februari tussen de buien door wat kilometers te maken is ook al op niets uitgedraaid: ook vandaag was het een lange bui……… tja…dan maar met het fototoestel op pad !

weerpraatje 1feb13

weerpraatje 1feb13

Programma voor morgen: “tussen de buien door-route”. Start: na raadpleging buienradar  tussen 10.00 en 11.00 uur contact opnemen met de kantine. Materiaal: road-runner oftwel:  racefiets !

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, hamburg rabo racers, Sport. Bookmark de permalink .

Een reactie op Somber

  1. Frans Arends zegt:

    Somber. Ja dat vind ik ook. En het weer nodigt ook niet uit om lekker naar buiten te gaan.
    Maar we worden steeds gewichtiger, vertel mij wat. Alhoewel… ik heb hier een oplossing voor:
    het kiwi-dieet volgen. (mag je alles eten behalve kiwi’s).
    Dus trek een blij gezicht en hoop op goed weer!

Geef een reactie

