Vrolijk kerstfeest !

Kerstmis, vrede op aarde…!!! De afgelopen dagen heb ik mijn vloek derhalve een beetje moeten onderdrukken. Een vloek op de weblog:  storing !! Alweer storing !! Storing, storing en nog eens storing..!! men zou er bijna moedeloos van worden en …. ik word er zo moe van…!! Niet op de site kunnen en op het eind van het jaar is er eigenlijk zoveel te schrijven maar als het medium eruit ligt dan “marcheert niets…!!”.

Vandaag kan het nog net en derhalve wil ik u toch vanuit mijn luie zetel en met de laptop op mijn schoot een gezellige tweede kerstdag toewensen !!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

