lappenmand

ik zal niet in detail treden over het hoe, waar en wanneer maar de fiets deed even niet wat ik wilde (kan ik de fiets toch nog de schuld geven !!) en dus zit ik vooralsnog in het “mandje”. Met paparazzi zit u bovenop het fietsnieuws en dus geheel vers van de pen: na operatie “fuentes” en operatie “ferrari” volgt a.s. maandag “operacion paparazzi….!!!” en moet ik helaas even de berichtgeving laten zijn voor wat het is…………………….. in elk geval een jammerlijke hoofdzaak: het fiets(winter)seizoen voorbij !!!! 

Ps: als ik dan toch met de vinger naar de fiets wijs dan wijzen er in elk geval ook 3 (gezonde) vingers naar mij…..!!!!!!! 

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op lappenmand

  1. Frans Arends zegt:

    Wat heb je uitgespookt?
    Gelukkig kun je nog berichten schrijven.
    In elk geval wens ik je veel beterschap!
    Groet,
    Frans

  2. Sponsor zegt:

    Hallo Jan,

    Bad luck, ik hoop dat je snel weer op de fiets zit en zoals ik altijd al heb gezegd ” voor een rood licht moet je …………”.

  3. Johnny Walker zegt:

    Waat haet der gedaon dan!?
    Zuut der ernstig oet.
    Noe hubse get aan eine LAPtop.
    Groetjes John

Geef een reactie

