Breaking news: hrr blijven behouden voor de wielersport…!!!

Breaking news vandaag !!! De Rabobank stopt met sponsoring van de wielersport… !! Een groot verlies voor de Nederlandse wielrensport maar de Rabobank stopt niet zonder meer…. er is een voorbehoud gemaakt.

De Rabobank stopt met sponsoring van de professionele tak van dames- en herenwielrennen met in het achterhoofd dat er in Horn nog een goed lopende cel actief blijft: de Hamburg Rabo Racers !!!!! Sponsor Dion zal nu niet meer via de plaatselijke bank zaken moeten regelen maar direct via het hoofdkantoor. In ’t Ven zal een parkeerverbod voor personenauto’s komen want de bus zal bij de sponsor geparkeerd worden en zo zullen er nog een aantal maatregelen genomen moeten worden.

Ja mensen, de USADA is ook in Horn geweest en heeft de renners stuk voor stuk aan een controle onderworpen en de resultaten waren en zijn in een woord: “positief….!!!”

De HRR zullen de “bank for farmers” in motion houden en heel midden limburg en soms zelfs ver daarbuiten zal het HRR peloton de pr-activiteiten voor de bank blijven continueren.

 

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, hamburg rabo racers. Bookmark de permalink .

Een reactie op Breaking news: hrr blijven behouden voor de wielersport…!!!

  1. Robbie zegt:

    Ik ben een beetje in paniek. Het artikel van Jan P. stelt me in geheel niet tot rust. Hoe zit het nu.? Ik zit vol met vragen. Rijden wel volgend jaar ook in een geheel wit shirt met de naam Giant er op. Jullie begrijpen dat ik daar grote moeite mee heb als grote italo fan: Willier of Colnago (of De rosa of Scapin) moet op dat shirt. Moet ik nu ook mijn whereabouts invullen en kan ik om 6 uur in de morgen dopingscontroleurs verwachten? EN DAN DE NAAM: WORDT HET GEWOON RACERS OF WORDT HET DE Hamburgracers? Allemaal vragen waar ik graag een antwoord op verwacht. Anders stop ik met fietsen en ga ik golfen!

Geef een reactie

