klaar voor de start……

klaar voor de start…?? en dat in oktober…???

Jazeker !! dit weekend is het weer zover. Vele duizenden fietsliefhebbers maken weer de reis naar Utrecht om zich te vergapen aan banden, bellen, groepen en…. aan fietsen !! De nieuwste hebbedingetjes op fietsgebied zullen te zien zijn: de schijfremmen bij de racefietsen en dat naast de 26″ en 29 ” wielen bij de ATB-ers ook nog eens een tussenmaat erbij komt….. dat moet bekeken worden !!!

voor heel veel fietsers zal het bij kijken blijven maar voor velen zal het ook orienteren zijn om in 2013 met iets van al dat moois aan de start te staan. Niet alleen Piet, Robert, John en Wil kan men op de beurs tegenkomen, ook Frank is van de partij en mocht u nog verlegen zitten om een handtekeningetje van b.v. Marianne Vos…. dan zou ik zeggen: op nar de bikemotion…!!! 

Voor mij dit jaar geen beurs… Hiermee is overigens niet gezegd dat ik geen nieuwe fiets wil of dat ik deze beker graag aan me voorbij laat gaan. Ook ik moet prioriteiten stellen en … dat heb ik toch wel heel duidelijk gedaan…. !! Om me een beetje op te laden aan het begin van de start van het naseizoen van de HRR gun ik me een weekje absolute rust:  genieten van de “goldene herbst” en even helemaal er van tussen.

Toen ik gisteren de deur van het werk met een behoorlijke klap liet dichtslaan was het dan ook even tellen: “een, twee, drie……VAKANTIE !!!!!”. HEERLIJK !!!!!!

 

 

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Een reactie op klaar voor de start……

  1. Frans Arends zegt:

    Beste Jan,
    Na al dat mooie fiet- en schrijfwerk heb je wel een vakantie verdiend.
    Ik wens je dan ook een hele fijne vakantie toe, kom lekker uitgerust weer terug!

Geef een reactie

