400 !!!!!

 U ziet het goed, vandaag is het de 400 !!!! keer dat ik een berichtje op het web zet. Op 13 oktober 2008 stuurde ik het eerste berichtje “world wide”. De titel deed een beetje internationaal aan: het was “de ouverture”… Zo’n drie jaar en 3 maanden later is het dan zover dat bericht 400 het levenslicht ziet. Een rekensommetje leert me dat dit 10 !!!!!! berichtjes per maand zijn…..
Een bericht waarbij ik me afvraag: wordt dit alles wel gelezen ??? en … vindt men het nog leuk wat er geschreven wordt ??? en……….. hoe lang moet IK nog hiermee doorgaan…??? En… toch maar de intensiteit een beetje bijstellen…??
Op die eerste twee vragen heb ik geen antwoord maar ten aanzien van dat  derde punt: “Ik ga nog even door …!!!” Waarom..?? Misschien wel om eindelijk eens reacties te krijgen op mijn berichtjes of… misschien wel om meer bekendheid te geven aan de wekelijkse ritten van de HRR (men is welkom op zaterdag om 13.30 uur en zondag om 10.30 uur) of… de mensen te laten kennismaken met het mooiste pleintje van Limburg: “het paparazzipleintje”. En zo kan ik nog een hele litanie opsommen waarom ik toch nog even doorga(van Lars wint de tour tot vakantie Mallorca met twc etc. etc. ) . Ik hoop in elk geval dat de lezer met plezier de berichtjes blijft lezen en  …. ik met plezier de berichtjes blijf schrijven..!!
Bericht 400: het is geen apotheose, het is geen epiloog en … nog steeds niet de finale van http://www.janpaparazzi.weblog.nl. 

400….. een mooi getal om de stekker eruit te trekken maar het komt zo vaak voor dat het stoplicht op oranje staat en ja….. dan gaan we toch ook gewoon door !!!!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Een reactie op 400 !!!!!

  1. Frans Arends zegt:

    Blijf aub doorgaan, want wij blijven lezen wat je schrijft en praten er in de (C-groep) ook nog vaak over. Dan is de enkeling die nog geen computer heeft ook weer op de hoogte.
    En… dan is onze site niet voor niets.
    Bedankt voor ALLE kren.

Geef een reactie

