terugblik 2011 (3)

Naast golf en kaarten was het ook een actief wandeljaar. Uiteraard heb ik gesmuld van de verslaglegging van de Kennedymars. John, Piet, Jack, Anniek en Marloes, als jullie er het volgend jaar bij zijn dan ben ik er ook weer bij ! Hoe  ??… misschien wel als actief deelnemer die meedoet om wat sfeer te proeven……….

Mijn wandelingen  gingen vooral langs de Lange Vlietert en door het Leudal, genieten van de bloemen- en dierenpracht, de Theunisbloem, de verkleuring van natuur, de paddesteulen, de zwanen, de roodborstjes, de groene specht, de bonte specht etc.

Wandelen is het ultieme genieten van natuur alleen: je moet het wel willen zien !!

Met de fiets hoop ik altijd dat ik niet “te poat” hoef te gaan of “te poat” kom te staan. Of dit in 2011 gebeurd is…. terugblik 4 zal al een tipje van de sluier lichten.

ZONDAG 1 JANUARI  PAPARAZZIPLEINTJE. WEER OF GEEN WEER……. SYLVESTERTOCHT !!!! AANVANG 10.30 UUR.

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

