Yes !!!!

Vandaag toch even dat “yes” gevoel !! Allereerst natuurlijk omdat – en u ziet het ook – er weer iets op weblog heeft plaatsgevonden: mijn schrijfgeschiedenis is terug. Sprak supermario afgelopen zaterdag nog over al die verhalen die jammer genoeg allemaal weg zijn: en nu,  yes !! ze zijn weer terug van weg !!! Super ! Mario !!

en niet alleen mijn geschiedenis is terug, met wat fiespernullen en freubelen en frunniken kan ik een foto van minder dan 1 Mb downloaden en bij mijn berichten plaatsen. Nu stelt 1 Mb niets voor en zal de kwaliteit misschien in het gedrang komen maar….. ik kan weer foto’s plaatsen die ik dagelijks maak. Ik ben nu een dag verder en…weer wat geleerd !! yes! Met behulp van helpdesk Bas kan ik nu “alle” foto’s op het web krijgen: Super ! Bas !!

Vandaag stond een rondje “lange vlieter” op het programma. Het was hollen en stilstaan want ik moest en zou immers met alle mogelijke instellingen foto’s maken en kijken wat nu wel en wat niet mogelijk is. Ook al doet de natuur zo langzaam aan het jasje uit, de kleurenpracht is nog steeds machtig mooi. Ook al is “iets” mogelijk, de haan kraait nog geen victorie want het uploaden gaat nog steeds erg langzaam.

voor de rest: een fantastische wandeling van 1 uur en 15 minuten langs het drinkwaterbassin met een roodborstje dat zich liet fotograferen, de Theunisbloem (zie archief 15 juni, yes !! maar goed dat er een archief is..) die nog steeds vol in bloei staat, de molen die al een jasje om de wieken gekregen heeft  en de alsmaar doffer wordende kleurenpracht van deze “goldene” herfst.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

