verhuizing (2)

Alles keurig ingepakt en dan denk je dat de "verhuizers" komen en ….dan komen ze toch niet …!! Eigenlijk een bekend verhaal tijdens de verbouwing heb ik het vaak mogen meemaken: de man van d'n elektriek, de loodgieter, de metselaar, de dakdekker, de parketlegger en zo kan ik nog wel even doorgaan: je belt ze, ze beloven te komen en ….. ze komen niet en je kunt ze alweer achterna lopen….

de "verhuizers" kan ik nu dus ook onder deze noemer plaatsen. ze beloven te komen en….ze komen dus niet !! Zit ik helemaal klaar….komen ze niet !! Als ze in het weekend komen dan wordt het ook nog een probleem met het eifelweekend….!! Het fietsen zal misschien nog wel gaan maar wat met die verslagen….?? 

Ik ga maar weer eens bellen en mailen en … kan niets anders doen dan wachten totdat de "verhuiswagen" voor zal rijden….!!!

Dit bericht werd geplaatst in Humor. Bookmark de permalink .

Een reactie op verhuizing (2)

  1. Janpaparazzi zegt:

    Na twee maanden van “verhuizing” is er nog steeds geen verhuiswagen waargenomen op het paparazzipleintje. Wat te doen…?? een andere weblog ?? en daarna kijken of ik terugga naar weblog of…nog even wachten en dan kijken of de Eifelverhalen, de bikemotionverhalen, de HRR- en golfverhalen nog uit het geheugen boven te halen zijn…..
    Ooit zei Seneca: “geen tijd duurt lang voor hij/zij die wachten kan…!!” Aan de kassa denk ik wel eens aan deze spreuk en inderdaad…. ook nu blijft “geduld een schone zaak…!!”

Geef een reactie

