nieuws uit Asenray

Onderstaand een integraal overgenomen brief uit Asenray, persoonlijk en helemaal xzelf door de ploeglei(ij)der geschreven.

Asenray, 10 augustus 2011

Ha Miense,

 Gisteren moest ik mij om 08.30 u melden in Catharina ziekenhuis voor een ablatie behandeling van mijn hartritmestoornis.

IMGP8275
Ze gingen aan linkerkant van de lies met een camera naar binnen en aan de rechterkant met een draad.

Ze hebben mij onder plaatselijke verdoving wat hartweefsel weggebrand, welk verantwoordelijk zou zijn voor de hartritmestoornis. Het deed wel een beetje pijn maar voor een bikkel als ik…. geen probleem !

Na afloop van de operatie 4 uur plat op de rug gelegen, met drukverband in de liezen en daarna nog enkele uren lopen en na een keuring – met al die verpleegsters om me heen had ik gehoopt afgekeurd te worden maar helaas – kon ik naar huis. 

DSC00313
Alles is goed verlopen, alleen een beetje "gekneusde" liezen en wondjes in aderen die dicht moeten. Ik mag 2 dagen niet fietsen, auto rijden, bukken en/ of tillen en rustig houden. Daarna langzaam aan – zoals gewoonlijk dus –  alles weer opbouwen.

Vlgs cardioloog in Eindhoven zou ik weer alles mogen en moet probleem zijn verholpen.

 

Indien dit klopt dan kan ik weer vol aanhem, dus mannen van "de Meulen" misschien toch mee met de Marmotte, vaor die van Postert…"haat uch mer vast" en vaor volgend jaor op Majorka… Bert is d'r biej.

 

de groete..!!

 

Pluspunt voor een "aadvel" wie ich is,  dat zeker 6 vrouwen voor, tijdens en na de operatie aan mijn familie juwelen hebben gezeten. * IMGP8350

 

* noot:  lijkt me vreemd want normaal trekt ie alleen maar met de "jongens" op….!!!

 

Dit bericht werd geplaatst in Overig. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

