er van tusssen….

Vakantie
VAKANTIE………..!!!!!!     Wellicht heeft u het me horen roepen toen ik dit gisteren riep. Heerlijk om even weg te zijn en…ik ben weg. In elk geval tot aan de Alpenetappes ben ik "er van tussen". Mijn plastic skate bord (de laptop)  gaat wel mee maar of ik "op de lijn ben" is nog maar zeer de vraag. De fiets gaat mee maar…..ook wielerrevue, elsevier, de krant van zaterdag en nog een paar boeken. 

Ladies en gentelemannen…. geniet van het mooie weer, golf ze, kaart ze en uiteraard…fiets ze !!!

Dit bericht werd geplaatst in Politiek. Bookmark de permalink .

2 reacties op er van tusssen….

  1. De sponsor. zegt:

    Jan, prettige vakantie. We zullen je vehalen de komende veertien dagen missen. Maar gelukkig hebben we het vooruitzicht dat ze daarna met nieuwe inspiratie weer zullen verschijnen.

  2. Robbie zegt:

    Jan groeten uit incredible India!

Geef een reactie

