plaatjes…..(vervolg)

Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik geschreven heb over de wielerplaatjes. In maart 2009 heb ik het twee maal gehad over mijn wielerplaatjes en die korrelige vieze platte kauwgum van het merk Velo. Veel viel er niet te kauwen…het was in de mond doen en heel rap “uittuffen” die troep: het was niet erg want het ging niet om de kauwgum maar om de wielerplaatjes.

Laatst was ik wat aan het surfen op internet en warempel: ik kwam “mijn” plaatjes tegen !!! Herkenning van de plaatjes en….zelfs menig renner kon ik nog opnoemen. Plaatjes

komen ze u ook nog bekend voor…?? of is het helemaal abacadabra en zeggen de namen zelfs niets. Op de bovenste rij : Berrnard v.d. Kerckhove, Felice Gimondi, Albert van Vlierberghe, ?? en Robert Lelangue. De tweede rij : ?, Peter Post, Tom Simpson, Patrick Sercu en Franco Bitossi. Op de derder rij is Rudi Altig en Jaques Anquetil te herkennen en op de 4e rij kan men Arthur Decabooter, Leo van Dongen en Palle Lykke herkennen. De anderen…?? Inderdaad, ik word ouder en ik ben hun namen gewoonweg vergeten. huib zilverberg

…uiteraard zou het fijn zijn als iemand me de ontbrekende namen nog zou kunnen aanvullen van bovenstaande foto !!!! Misschien dat bij degene die deze namen weet, de plaatjes vroeger ook overal in de kamer lagen…………..

Waarom nu ineens dat onderwerp “plaatjes”. Eigenlijk heel simpel. Laatst was ik op zolder en tot mijn verbazing kwam ik nog een van de plaatjes tegen. Wie ?? Om dit te weten te komen zult u “het vervolg” hierop moeten lezen.

 

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

