zie de maan….

Zie de maan schijnt door de bomen…

het heerlijk avondje is gekomen…..!!

IMGP7845
Vanavond is het weer zover en menig wielerliefhebber hand zal dan ook gauw gevuld zijn…!! Piet V. of Mario hebben de handjes in elk geval overvol. De Sint heeft een nieuwe fiets gebracht. Omdat de Sint geen Spaanse merken meer op de pakjesboot had staan moest hij nog even naar Heerenveen om die Koga op te pikken, in te pakken en te bezorgen. 

Natuurlijk zullen de bandjes, truitjes en thermohemdjes in menig pakje terug te vinden zijn. Anderen hebben een voucher voor een vliegreis naar Mallorca in het pakje. Ja, de Sint heeft voor elk wat wils.

Ook bij mij is de Sint niet voorbijgegaan. In het gedicht dat ik kreeg werd gesproken over `makkers staakt uw wild gerace…!!` Ik neem aan dat de overige Raboracers de wacht aangezegd is en dat het jakkeren maar eens voorbij moet zijn…… Ik ben blij dat het sint ook opgevallen is. 

Tot slot kreeg ik een overdrachtsdocument van de Sint. Hij haalde het niet  maar hij heeft me toegezegd dat zijn broer Santa Claus een kant en klare kantine zal opleveren.  Voor aanvang van de Sylvestertocht op 1 januari 2011 – start om half elf !!! – zal met zekerheid het glas worden geheven in de totaal verbouwde kantine. IMGP7722

 

Dit bericht werd geplaatst in Overig. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

