alarm…..

De bellen rinkelen… !! Alarmfase rood……!!!

Er komen berichten tot mij die aangeven dat men nu reeds in "Mallorca-doen" is en dus klaar is voor hetgeen in maart te gebeuren staat: de trainingsstage op Mallorca. De een maakt de ander gek met zijn berichten en ik…..?? De maand december is zaterdag 4 dagen oud en dan kan ik concluderen dat ik op 75% zit !!

Nu zou men kunnen zeggen dat het hoopvol is voor de toekomst maar helaas moet ik het toch door een andere bril bekijken.  IMGP7827 Letterlijk moet ik het door een andere bril bekijken. En "helaas" omdat ook ik niet aan multifocaal ontkom. Maar dat ik het figuurlijk door een andere bril moet bekijken stemt meer tot zorgen. 

Komend weekend is het fietsen van de HRR afgelast en zaterdag 4 december sta ik op 75% !!?? als het op conditioneel vlak zou zijn dan zou ik even in mijn handjes knijpen maar dit is dus niet het geval. De maand is zaterdag 4 dagen oud en met de komende feestdagen in het vizier moet ik stellen dat ik zaterdag al 3 feestdagen  heb gehad en ik de 3 luchtballonnen van afgelopen week in mijn dromen al terugzie als een dikke buikballon die op ploffen staat. IMGP7734

Zal ik morgen en overmorgen dan toch maar tegen alles "nee" zeggen…?? en al die lekkernijen aan mij voorbij laten gaan…?? en dan ook nog eens "Nee..!!" zeggen tegen dat heerlijk glaasje wijn..?? 

Och, laat ik toch maar "ja" zeggen, de weegschaal gewoon de komende dagen als verboden gebied verklaren en vanaf maandag …??? Ja, DAN GA IK MET IJZEREN REGIME OVER MEZELF REGEREN. 

Gelukkig, maandag is best nog ver weg en wie weet krijg ik dan nog wel met voortschrijdend inzicht te maken……………………………………..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

