Gur….

Het woord "gur" zal weinigen iets zeggen. Zo hoorde ik deze week de woorden "inbound" en "outbound" en … ik moet zeggen: "het doet me niets ..!!". Maar het woord "gur" heeft toch wel meer betekenis voor mij want als ik ga sporten is het nooit verkeerd om in "gur" terecht te komen. Natuurlijk…beter om er niet in terecht te komen maar als het dan toch zo is…vooruit dan maar. 

Maar…over bovengenoemd "gur" wil ik het even niet hebben; vandaag gaat mijn "gur" over het wat minder berichtgeving. Wellicht dat ik beter de term "ur" kan gebruiken.

Ben ik duidelijk genoeg ???

Inderdaad….ik ben er bijna zeker van dat op dit moment iedereen deze wartaal zat is en aan me begint te twijfelen want ook ik denk dat ik niet echt duidelijk ben tot op dit moment !! 

Om toch iets duidelijker te zijn en aan te geven waarom de berichtgeving ietsjes minder is bijgaande foto van de in aanbouw zijnde nieuwe kantine en dat verklaart wellicht ook een beetje de term "under IMGP7292
 repair". Geen blauwe paaltjes als markering maar blauwe cementwagens die af en aan rijden baar het Paparazzipleintje. 

Maar Under repair betekent ook dat er "gerepareerd" wordt en dus dat de – op dit moment – mindere berichtgeving ruimschoots zal worden goedgemaakt…… met wereldkampioenschappen, afrijden twc postert, ronde van Lombardije, start naseizoen Hamburg Raboracers en opening nieuwe kantine zal er weer genoeg stof tot schrijven zijn de komende weken alleen wil ik me even niet "vastpinnen" …!! 

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

