voetbal, velo, vakantie……..!!

Vitamine "V" krijgen we de laatste weken genoeg en ik moet opbiechten dat de goesting om achter de computer te kruipen toch wat tanende is; de mussen vallen van het dak, de "onzen" zijn bezig met historie te schrijven in Zuidafrika en daarnaast wordt er ook nog gefietst in Frankrijk…!! Kortom, teveel te zien, lezen en genieten om ook nog zelf te schrijven…..

Maar…de accu wordt opgeladen oftewel de emmer wordt weer vol getankt. Ik piep er even heerlijk tussenuit…de fiets gaat mee maar…hoe onwaarschijnlijk dit klinkt, ik denk niet meer dan 40 km te fietsen gedurende mijn vakantie…..!!!! Wel zal ik nog even moeten kijken of de fiets wel mee kan maar ik heb het voornemen om de fiets als eerste in te pakken en ja….dan betekent dit dat wellicht iets anders thuis moet blijven………… 

Misschien dat ik mijn pc ga missen want ik neem dat "ding" niet mee !! en dus zullen er de komende weken even geen berichten zijn. De tv zal ik ook wel missen of beter gezegd, de uitzendingen van de Tour en op dinsdag de grachtenparade  ??. De Fransman zegt dit heel mooi en inderdaad…de geshiendenis zal zich wel herhalen want in 1988 zat ik ergens in Afrika toen de voetballers met veel bombarie onthaald werden. De rit over de Tourmalet probeer ik mee te pikken en verder is het vitamientjes Vakantie tot me nemen; lekker niksen, rondtoeren, cultuur snuiven en natuurlijk genieten van wandelingen door natuur.  Vakantie
de fiets…die hangt even in de wilgen maar wat zijn twee weken op een jaar !!! Op dit moment hangt mijn fiets ook meer dan dan hij rijdt….gewoon  veel te warm, zelfs voor een lichte inspanning…!!! Het IMGP6624
lijkt wel alsof ik al een paar dagen met de vakantie bezig ben…. enfin, rest mij te zeggen dat ik jullie allen een fijne vakantie toewens met veel fiets- voetbal- en ander plezier. 

Dit bericht werd geplaatst in Vakantie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

