Ride for the roses (2)

Na mijn eerste bijdrage wil ik tot 5 september regelmatig berichten over the ride for the roses. Veel Ride4roses[1]
leuke reacties gehad, zowel via het web als via mijn mail. Bedankt voor de toezeggingen maar ook een opdracht…!!?? "Hoort…..zegt het voort !!!"
Na afloop gaan we natuurlijk voor  die "gouden rakkers".  Ik ben ben blij dat ik dit alles nog kan en daarom wil ik me zo graag inzetten voor dit goede doel. U toch ook…?? 

Schrijf u daarom vandaag nog in voor "the ride of the roses". Op 5 september is het te doen in Venlo. Wees erbij…..het wordt een geweldige happening !!!!

Hieronder een gedicht over kanker en hoe onderzoek naar het opsporen en bestrijden van kanker beschreven wordt.

Kanker, een monster dat ik haat,
kanker, het monster dat levens kapot maakt.
Sommige denken: "nooit bij iemand waar ik van hou"
Nooit iemand die door dat monster sterven zou.
Maar op een moment krijg je het te horen,
het monster is weer eens bij iemand geboren.
Dikwijls zijn de doktoren te laat,
en is het monster één groot kwaad!
Het doet de mensen meserie aan,
het doet mensen uit elkaar gaan.
Mensen verliezen hun haar,
het maakt vele levens zwaar.
Hopelijk vinden ze vlug een medicijn, want dit alles zorgt bij iedereen voor veel pijn

en is het niet meer zoiets van: geluk of pech
maar..één keer innemen en het monster is weg…….!!

Dit bericht werd geplaatst in ride for the roses. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

