Ride for the Roses

De prestaties van de Amerikaanse wielrenner Lance Armstrong zullen ongetwijfeld de historie ingaan als Ride4roses1 unieke prestaties. Niet alleen won hij zeven maal de Tour de France, ook heeft hij zijn persoonlijke strijd tegen kanker gewonnen.  Dat voorrecht is veel andere patiënten niet gegund. Dat heeft Armstrong ertoe aangezet geld in te zamelen voor kankeronderzoek, gericht op meer kans op genezing. In 1997 begon hij daarom in Austin, Texas de Ride for the Roses.

Dit jaar zal 13e editie van de Ride for the Roses in Venlo starten. Op zondag 5 september is het aan U om mee te doen voor dat goede doel: die strijd tegen kanker, waarvan wij, als gezonde sporter toch maar hopen dat we het nooit zullen krijgen. Meedoen is meedoen voor degene die je misschien kent in familie- of vriendenkring die de strijd met deze ziekte aangaat. Meedoen is niet alleen maar je solidariteit betuigen maar meedoen zou zelfs – en we hopen allen dat dit niet het geval zal zijn – misschien wel ooit meedoen voor jezelf kunnen zijn………

Als ambassadeur van Ride for the Roses wil ik al mijn lezers dan ook oproepen (niet dwingend maar Ride4roses1_2 wel dringend !!) om mee te doen en samen met duizenden anderen – ja, ook kankerpatienten !! – op 5 september een kleurrijk lint door het Noordlimburgse te maken !! Mensen uit Brabant, het Hollandse, het Noorden, het Oosten, het Zuiden, de Belgen, de men van Postert (op dit moment staat de teller op 3), de Hamburg Raboracers en vele andere Rabo- etc. etc. etc. racers of niet-racers in den lande, familie, kennissen, partijgenoten, collega’s, mensen die me liever niet zien ec. etc. etc……JOIN !!!!!

Naast toertochten van 25 km en 50 km bestaat ook de mogelijkheid om de 110 km cyclo in groepsverband te rijden. Kortom, aan iedereen is gedacht  !!! En….mocht u om de een of andere reden niet aanwezig kunnen zijn…… met een (kleine) donatie op rekening nr. 14.37.03.765 doet u iets heel goeds en zullen vele kankerpatienten u een warm hart toedragen !!!! HOORT…ZEGT HET VOORT !!!

Ride4roses1_3 VRAAG IK NOOIT OM REACTIES….BIJ MIJN LOGS OVER THE RIDE FOR THE ROSES STAAT MIJN MAILBOX WAGENWIJD OPEN EN VERTROUW IK OP VEEL REACTIES … EN PARTICIPANTEN !!!!!!!!

Dit bericht werd geplaatst in ride for the roses. Bookmark de permalink .

6 reacties op Ride for the Roses

  1. Anne zegt:

    Ik doe mee ………heb in geschreven voor de 100km samen met een vriendin…..na afloop Koffie????

    Anne,

  2. Sponsor zegt:

    Ikke ook, doe mij maar cola (met prik).

  3. Robbie zegt:

    Ik heb me al 3 maanden geleden ingeschreven! Net als Wil, John en Toni. Wie is Anne? Nieuw lid van de Raboracers?

  4. Toni zegt:

    ìk doe mee! heb me direct ingeschreven!

    Jammer dat men niet warm loopt voor zo’n sportieve actie. Doe het om de happening, de beleving, etc. 100km is peanuts en het bedrag wat ze vragen,………waar hebben we t over!!!!
    Fietskleding……die is pas duur!! 😉

    En na afloop gaat deze jongen voor een heerlijke gouden rakker 🙂

  5. Anne zegt:

    ik doe mee………gouden rakker….ipv.Koffie.

    Enne ik ben Anne,

  6. bestuur zegt:

    Voor alle leden van TWC Posterholt: het bestuur heeft besloten deze aktie te ondersteunen: ieder lid krijgt 50% korting of de inschrijvingskosten voor the Ride for the Roses. Dus doe allemaal mee.

Geef een reactie

