short break !!

De laatste week van april staat op de kalender en dat betekent dat de tijd van de korte "werkweken" is Cimg0631_2 aangebroken en dat het ook tijd is om er even tussenuit te knijpen en even van een welverdiende vakantie te gaan genieten. De fiets..??…..die blijft thuis maar dit wil nog niet zeggen dat ik niet zal fietsen de komende dagen….. De dikke jas en sjawl blijven overigens ook thuis en een bank…(mijn vriend – onze sponsor – zit er de hele dag op, ik hoef niet te werken dus ik zal maar af en toe op die bank zitten !!)

De trip gaat naar Texel en ik hoop er eindelijk achter te komen of ik nu naar "Tessel" ga of dat ik naar "Teksel" ga… Op school leerde ik vroeger dat Texel bekend is vanwege de schapen en toen ik zojuist in Cimg0913_2 mijn tuin stond werden net de schapen geschoren….. Dus: voor de schapen hoef ik niet naar Texel ! Maar waarvoor dan wel ?? Nou ja..eigenlijk gewoon om er even tussenuit te zijn…te genieten van zon, zee en strand en lekker weg te mijmeren met een boekje in mijn handen.

Ook al ben ik weg, toch zal ik aan het thuisfront denken. Maar…ook aan Wim, die na een jaar vol Imgp6267 tegenslagen mijn (goede) raad heeft opgevolgd en donderdag a.s geopereerd zal worden in het Jan Palfijnziekenhuis te Gent (als u hem een hart onder de riem wil steken: het adres is Jan Palfijnziekenhuis, Henri Dunantlaan 5, 9000 Gent, Belgie). Niet het modernste ziekenhuis maar gelukkig gaat het daar niet om: de artsen zijn geweldig !! De vorige week was ik nog even bij hem en hij vertelde me dat hij het volste vertrouwen heeft op een goede afloop. Wellicht zien we Wim dit jaar dus nog op de fiets !!

Imgp6262 Verder is het uitkijken naar de 1e grote ronde: de Giro, die dit jaar in Nederland start. 8 mei ga ik samen met Robert eens kijken (en natuurlijk fietsen). Onder motorbegeleiding wordt dan een "giro" door Utrecht gemaakt.

Zo…genoeg voor nu !! Het is vakantie en ik ben er tussenuit….!!! Tot volgende week !!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

