heimwee….

Het is alweer een paar dagen geleden dat we elke dag met goed weer over Mallorca fietsten en het weer – de buien en de koude temperaturen – doet me toch weer verlangen naar dat heerlijke fietsklimaat in Spanje. Maandag ging het nog een beetje en dus meende ik toch even weer de fiets op te moeten maar nu de temperatuur weer tegen de 10 graden aanzit is het toch even over en uit… Ik ben benieuwd of die men van postert vanmiddag op pad zijn gegaan; ik heb gewandeld en het niet droog gehouden maar gelukkig had ik de fiets niet aan de hand en hoefde ik dus bij thuiskomst niets te poetsen…!!

De foto’s zijn bij de verhalen geplaatst en dat was dat. En nu over tot de orde van de dag en kijken wat 197_2er komen gaat ?? Nee !! Ik wil toch nog een keer terugkijken…. en wel in de meest letterlijke zin van het woord, dus even echt kijken….!!!204_2 237_2 254 277_3 333_2

688 774

278_2 365

Zoals op nevenstaande foto te zien is, wij hebben geprobeerd Mallorca keurig achter te laten…!!

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

