Plannen

2010 is alweer aan zijn derde maand bezig en hoewel de winter zijn laatste stuiptrekkingen laat zien, is het voorjaar toch wel degelijk in zicht. De planning voor het komende fietsseizoen is bijna klaar. een mooi programma met diverse vakanties (Mallorca, Italie) waarbij ik op dit moment zelfs nog twijfel over het Eifel weekend..! Maar ook herziening van programmering; de Ronde van Vlaanderen laat ik schieten…toch wat te massaal en dus gevaarlijk en bovendien moet ik eerlijk bekennen dat het dokkeren over die kasseien toch niet echt mijn ding is. Moeilijk is het om toch niet te gaan want het fietsen van de Ronde is beleving. Ondanks alles is het vooraf bezig zijn met plannen al een leuk gebeuren.
Zo was ik de vorige week in Nijmegen, waar een lezing werd gehouden over de St. Jacobs-route naar Santiago de Compostella. Ook deze tocht wil ik – hoogstwaarschijnlijk in 2011..??? – graag fietsen. Een tocht die het hoogtepunt van beleving, sportiviteit en pelgrimage dient te worden. De lezing met bijbehorende film maakte indruk en dit betekent dat het plan voor deze onderneming zeker nog niet koud zal worden gezet.
Maar nu 2010 !!
Over 9 dagen een week trainen op Mallorca. Elke dag op de fiets bij – naar ik hoop – een aangename temperatuur en veel zon. Natuurlijk veel fietsen maar daarnaast dient het ook vakantie te zijn.
De Ronde (ik zit nog steeds in dubio)….zal ik ’t dan toch niet laten schieten want na een weekje Spanje voel ik wellicht de trappers helemaal niet over die kasseien……..
Maar..tegen die tijd zitten we alweer in april en hierover natuurlijk dan meer !!

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

