Fijne kerstdagen

244 245 Het is kerstavond. Bij onze oosterburen is het traditie om de kerstboom op te tuigen en met de hele familie muziek te maken en cadeautjes uit te pakken. Mijn brievenbus puilt uit; niet alleen van de kaarten die ik heb mogen ontvangen maar ook van de digitale wensen die ik van "all-over the world" ontvang. Wensen uit Italie, Belgie en Frankrijk maar ook vanuit Spanje, waar ik ooit heb deelgenomen aan een toertocht, waar de Marmotte zich de vingers nog eens bij mag aflikken. De contacten zijn er nog steeds dus voor degenen die richting de Pyreneeen willen in 2010..?? Ook vanuit Duitsland krijg ik steeds mooie kaarten, wellicht dat ik toch eens naar het Frankenland moet eind augustus…..

210_2Ook paparazzi is nu enkele dagen "out of office" en zal zich na alle keukentaferelen zeker ook aan tafel gaan zitten om zich tegoed te doen aan drank, eten en nog eens eten…. De weegschaal zal even niet geraadpleegd worden maar als de dooi zich doorzet (en Armand Pien, de inmiddels overleden Belgische weerman, zei ooit: "dooi zonder regen of wind, is niet waard dat ie begint…!") dan zal er wellicht al op zondag weer een Hamburg Raboracers tocht op het programma staan. Een tocht die overigens in het teken zal staan van "vetverbranding" (m.a.w. een hartslag 120/130 tocht).

FIJNE KERSTDAGEN !!!!!!!!!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

