Crash (2)

Het eind van het jaar is in zicht; ook ik was bijna aan het eind van mijn latijn…….

Een telefoontje naar Dion is genoeg !! In no-time is deze "helpdesk" – zonder voorrijkosten !! – voorgereden. Ik merk dat het voor hem een nog zwaardere taak is dan dat rondje Maaseik..het zweet parelt over zijn voorhoofd. "Het is net alsof ik een tik aan mijn fiets hoor en ik weet niet waar die "tik" zit", zegt ie. Maar……ik ga hier niet weg voordat ik deze "getikte" computer weer online heb want ik kijk maar op die site en zie nog steeds de "crash" van zondag staan. Het komt me een beetje over als die schone blauwe Mosel….!!, aldus Dion.

Anderhalf uur later, zonder ook maar een drankje te willen nuttigen maar met aardig wat gesakker, getier en geraas, is de klus geklaard. Gezien het late tijdstip zal de komende bijdrage helaas niet vandaag van de pers rollen.

Dion, bedankt  !! Natuurlijk heb je dit niet voor niets hoeven te doen. Als dank mag je tijdens het eerste rondje Maaseik de hele rit het kopwerk voor je rekening nemen. 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

