Crash….!!!

Geen berichtgeving vandaag over het fietsen. Dit natuurlijk in verband met de slechte weersomstandigheden maar ook geen berichtgeving vanwege mijn crash !!!! Inderdaad….een "bijna ramp" deze crash !!! Toen ik vanmorgen naar buiten ging was het best glad en te voet heb ik me een weg gebaand naar mijn vriend die gisteren in het trotse bezit is gekomen van een koninklijke onderscheiding. Hans, proficiat !! Met fotottoestel richting Hans om die fotoshoot te maken en natuurlijk om te feliciteren. Ik had de vlaai en koffie al dubbel en dik op en wilde naar huis gaan toen ik toch nog dacht dat hij een lintje had gekregen en…. ik had het nog niet eens gezien……. En toen ik buiten was dacht ik …wel gefeliciteerd maar vergeten foto’s te maken…dat begint al goed !!

Uiteindelijk kon ik dus met goed fatsoen naar buiten en kon ik al slidderend mijn weg over de slecht gestrooide wegen maken. Mijn "bandenkeuze" was slecht te noemen. Een italiaans schoentje met een leren lapje is nu niet bepaald een goed wandelschoentje met dit weer. Soms raakte ik al uit mijn evenwicht …als dat maar goed gaat…. Ik verklaarde de racefietser die ik voorbij zag komen (en dat bij minus 7!!) echt voor gek !  en dacht meteen aan Dion, die twee jaar geleden bij heel wat betere omstandigheden onderuit schoof en zijn sleutelbeen brak.

Toen ik heelhuids thuis kwam meende ik het ergste gehad te hebben maar toen begon het dus eigenlijk pas. De computer aangezet en…..scherm leeg……..!!!! Omdat de pc gisteren al kuren had (allemaal gekke meldingen) dacht ik al aan het ergste. En het is inderdaad het ergste……!! Ging de Mexicaanse griep aan mijn deur voorbij , dit computervirus dus niet………!!! Alles geinfecteerd !! "Kompjoeter"kei plat, adressen kwijt, FOTO’S KWIJT !!!, verslagen foetsie,  kortom…..ALLES WEG !!!!!!!

En nu zit ik even op een stand-in te werken, geen foto’s van een "huilende" paparazzi bij zoveel fotoleed. Ik laat het voor nu even bij deze berichtgeving.

Enne…..voor degenen die dit willen: stuur me (nee, het hoeft geen deelnemingsmailtje te zijn) een berichtje zodat ik het emailadres weer in mijn adresboek kan zetten.

Dit bericht werd geplaatst in hamburg rabo racers. Bookmark de permalink .

Een reactie op Crash….!!!

  1. downhill toni zegt:

    Jan ik heb compasie met je! net nu in de duistere dagen waar je eigenlijk niet meer buiten de pc kan…..wat moet je anders de hele dag!??….. is het bij jouw “sense”.

    Maar niet getreurd………er bestaan in deze dagen van “vrede” of “freete” wonderen.
    Al zijn mijn “wonderen” wetenschappelijk bewezen.

    Er bestaan prog’s die geformateerde drives herstellen, en bestanden en foto’s, terug “toveren”.

    ik hoop dat je er wat mee kan, want ik neem stellig aan dat jij heel wat archief hebt opgebouwd.

    Op internet zijn diverse programma’s te downloaden die je ermee helpen. Een vervelend punt is, dat het tijdrovend is!

    Maja, zoals een wijs menneke ooit zei:”wat moet je met al die lege tijd?”

    Quatsj, als je vragen hebt, verneem ik het wel.

    Fijne kersdagen en eine “gooje” roetsj 2010 in.

    Gr, Ton

Geef een reactie

