cadeautjes

Het is vrijdagmiddag 4 december, nog een nachtje slapen en dan is het alweer zover: de dag van Sinterklaas_010_2 pakjesavond, altijd spannend, ook al weet ik dat er dit jaar geen cadeautjes komen.

Sprak ik na de atb tocht nog met Sint (oftewel Jan uit Drenthe), in Venlo is me toch iets overkomen….. De ene Klaas (over)treft de andere !!!  Mijn baas keurig in het (klazen)pak, een collega idem dito…. Goh, zo strak in het pak heb ik ze nog niet gezien ! De een hield Sinterklaas_011 de schijn nog enigszins op maar over het algemeen was het toch de "schijn"heiligheid ten top. De zwarte Pieten hadden zelfs witte handen, ik denk dat het is gekomen door het toch wel erg hard werken…  Een gedurfde daad die positief opgenomen werd. Men kan wel weer zeggen dat het gigantisch veel gekost heeft en dat het weggegooide uren zijn (notabene op kosten van de burger). Maar…het kan ook anders(en positief)  gezien worden: teambuilding, een mooi initiatief waar men een team sterker door maakt hetgeen uiteindelijk toch ten goede van de burger komt.

Maar het is pakjesavond en we hebben het over cadeautjes. In mijn weblog is bijna wekelijks te lezen dat er geen cadeautjes weggegeven worden bij de Hamburg Rabo Racers. Nooi…..behalve vandaag dus !!!

Weerfotos_11 Op zaterdag "regent" het niet alleen telefoontjes in de kantine, ook buiten regent het volop.  "Het fietsen gaat door", aldus een gedecideerde consul Dion. Robert spreekt nog over "gekken" en over het spinnen in droge en warme omstandigheden. Om vijf voor half twee gaat de telefoon weer in de kantine, het is de consul. "Afgelast" zegt ie. Toen ik hem dankte voor dit mooie sinterklaascadeau (de afgelasting) kreeg ik wel meteen te horen: "morgen gaat het ZEKER door, weer of geen weer…!!" start 10.30 uur paparazzipleintje voor de "pepernotentocht", die ons in elk geval langs de Peperbus voert.

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Een reactie op cadeautjes

  1. Robbie zegt:

    Dalt valt me wel tegen van jullie. Ik had nog naar de kantine gebeld om te vragen of het wel doorging en het antwoord was een volmondig Jaa! Zijn jullie vandaag wel geweest want ik had me verslapen!

Geef een reactie

