verjaardag !

alweer een jaartje ouder !!! maar…..in vergelijking met gisteren valt het gelukkig allemaal nog mee: het is maar een dag !! die ik ouder ben geworden……

Laatst zei Guus nog tegen mij: "verjaardagen zijn net als pilsjes, je geniet er veel meer van als je niet telt hoeveel je er hebt gehad…!". De sponsor was vanmorgen ook al bij me en zei: "wijsheid komt met de jaren, maar van jou komt al jaren wijsheid…!!" Tja…ik stond toch even met de mond vol tanden van deze mooie woorden.

Zo…de afwas is gedaan, de was hangt te drogen, de kinderen zijn boodschappen aan het doen, ik heb vrij en de kantine gaat bijna open !! Wat wenst men zich eigenlijk nog meer op zo’n dag…??

Dit bericht werd geplaatst in Verhalen. Bookmark de permalink .

2 reacties op verjaardag !

  1. Sponsor zegt:

    Jan,

    Nogmaal van harte en ja, van die wijsheid is toch een mooie spreuk.

  2. Raboracer. zegt:

    Janneman proficiat van de hele bubs op het Hagelkruis.
    We hadden graag een stuk vlaai komen eten maar i.v.m. hoog water was het veer uit de vaart genomen.
    Volgend jaar komen we met duikboot.

    PROOOOOOST!!!!

Geef een reactie

