jao waem….

De maand oktober is aangebroken. Voor mij – en natuurlijk vele anderen – toch wel een bijzondere maand. Voor mij bijzonder ?? Het is natuurlijk "wijnmaand..!!" Niet dat ik de andere maanden de wijn laat staan maar toch, de verwarming gaat weer aan, het wordt vroeg donker en een glaasje wijn erbij…. niet verkeerd !!! En verder is deze maand natuurlijk ook bijzonder omdat ik de kaarsjes weer mag uithalen.

Maar …. ook bijzonder omdat ik een bijzonder iemand voor het voetlicht mag halen. Iemand voor wie oktober ook al altijd een bijzondere maand was. Daarom deze maand een bijzonder gesprek.

Voor wie het nu al wil weten, jammer maar helaas !!  Weliswaar heb ik de vragen dit keer vooraf moeten toemailen zodat er enige voorbereiding kon zijn maar natuurlijk zal ik toch nog enkele "niet getelefoneerde" vragen op de man af vragen.

Indien ik toekom aan een avond dan zal dit gesprek a.s woensdag gepubliceerd worden, zo niet, dan niet !!

Dit bericht werd geplaatst in in gesprek met. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

