knikkeren

"Knikkeren voor grote mensen". Deze benaming wordt ook wel eens aan het golfspelletje gegeven.

Dinsdag 22 september. Het golfcircus heeft zich verplaatst naar Hunsel. Een mooi baantje waar we op 9 trajectjes het balletje zo snel mogelijk in het gaatje moeten krijgen. De afspraak is om 16.30 aanwezig te zijn en…als ik op de afspraak verschijn en vraag of de anderen er klaar voor zijn (Jos en Geert hadden al een uurtje of wat geoefend !!) word ik meteen richting baantje 1 gedirigeerd. Wat inslaan of putten….geen kans en ik heb al meteen in de smiezen dat het vandaag hard gespeeld wordt…………

Na het eerste baantje lig ik dus al 3 slagen achter op de jongens…… Maar, zoals zo vaak, de eerste Golf2009_018 koekjes zijn voor de kinderen en na een ware inhaalrace…….u begrijpt het misschien Golf2009_019 al en dus zal ik er verder niet teveel woorden aan besteden, kraaide de haan victorie !! Zelfs een totaal uit de klauwen gelopen (of beter geslagen) laatste hole kon hier geen verandering meer in brengen. De winnaar werd – nadat hij getracteerd had – nog uitbundig gefeteerd in de kantine van "het Land van Thorn". Nogmaals, dank voor de "welgemeende" felicitaties.

Hierbij overigens nog de welgemeende felicitaties aan Jos, die zich keurig hersteld had van zijn zwakke optreden een week eerder en keurig tweede werd en mijn felicitaties aan Geert-Jan, Golf2009_020 die er – enigszins teleurgesteld – met brons vandoor ging.

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

