in gesprek met…

nog voordat er richting Moezel gegaan wordt, ben ik vanavond uitgenodigd om dat interview af te nemen bij een zeer gewaardeerd lid van twc postert. Een tipje van de sluier….het is dus een twc lid die geinterviewd zal (MAG) worden. En het woord "die" duidt erop dat het een "hij" is…!!! En tot slot…een "zeer gewaardeerd" lid. Misschien gaat er al een (fiets) lampje branden….???

Het zal dus nachtwerk worden want vanavond gesprek…daarna nog een en ander uitwerken en morgen de samenvatting op papier. Oh ja…..misschien dat u hem er al uit kunt halen…..????Eifel_weekend_2006_025

Helaas ben ik niet in de gelegenheid om het weekend in Pruses te verblijven en omdat mijn sterkte toch in de live verslagleggingen ligt en…. halve waarheden niet in mijn vocabulaire voor mogen komen zal er van mijn hand geen verslaglegging over de Eifeltocht komen…en dat terwijl ik de verslagen van vrijdag, vrijdagavond, zaterdag, zaterdagavond en zondag eigenlijk al klaar had……!!!

Hier tegenover zal wel een live bericht over de zoveelste Horn-Banneux-Horn klassieker volgen. Vertrek 29 augustus 7.30 uur paparazzipleintje onder het motto: "samen uit, samen thuis".

Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

