geen nieuws !

Ooit heb ik geschreven dat het nieuws voor het oprapen ligt. Inderdaad…dat kan wel zo zijn maar, als je niet veel buiten komt dan is er ook weinig op te rapen. Veel inspiratie voor fietsnieuws doe je eigenlijk op tijdens het fietsen. Tja..ik sta nu al ruim 5 weken droog. Mijn fietsbelevenissen beperken zich echt tot "droogfietsen". Bij de fysio zit ik op een "thuistrainer". Heel gemoedelijk zit ik (te hoog) op dat ding en trap ik – om van af te stompen – de km’s weg. Nou ja…op 20 minuutjes en met een tempo van 20 trap je eigenlijk nog geen deuk in een pakje boter. Maar toch….het begin is er. De plaatselijke fietsenboer had zelfs nog een damesmodel in de huur voor mij zodat ik ook buiten al menig metertje weg kan fietsen. Maar het is moeizaam en echt opschieten doet het niet.

De laatste dagen is het echt bijna de pleuris ! Het weer is geweldig en ik heb de racefietsen gepoetst, de tellertjes op nul gezet maar fietsen….ho maar. En eigenlijk is het zo dat alle fietsers iets dwangmatigs met fietsen hebben. Als men maar gefietst heeft dan is het goed. Ja, een gezonde verslaving noemen we het. En wat doe ik……?? Eigenlijk alleen maar vooruit kijken naar de door mij ingeplande datum dat ik in navolging van Lance aan de come back mag beginnen. Natuurlijk hoop ik ook weer mijn niveau te bereiken maar ook dat is een groot vraagteken.

De voorspellingen zijn alweer uitstekend voor de komende dagen. Fietsweer en voor mij dus weer geen fietsen ! Och, nog een week of drie en dan mag ik weer en…dan ga ik ook !! Vooralsnog zal het nog even blijven bij de verhalen van mijn fietsmaten en het – als in een dwangbuis – voor de buis naar de "echte" toreadoren kijken. Tja…wat kun je beter zeggen dan dat dit ook genieten kan zijn !!

Dit bericht werd geplaatst in hamburg rabo racers. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

