strepen

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII…….vandaag kan er weer een streepje achter mijn naam. Het 51e al en het is dus al flink aan de slag als je al die streepjes moet tellen. Maar dat streepje erbij is niet het “afstrepen” want als ik om me heen kijk dan zie ik alleen maar “krasse oudjes” (excuseer me het woord) en weet ik dat er een geweldige ruimte nog voor me ligt met natuurlijk heeel erg veel kansen en moois in het verschiet. Het streepje erbij is gewoon het aller rechtvaardigste dat er is op de wereld…niemand, maar ook niemand ontkomt eraan. Ik weet het nu al zeker….ik ga weer lekker plannen maken voor dit levensjaar (dat weekendje Gent, dat weekendje Berlijn met de kaarters, het golfweekendje met Rene en Geert-Jan, die vakantie in Italie (en de fiets gaat mee) en wie weet, misschien ook nog die fietsvakantie !!) Goh, als ik het even bekijk dan wordt het een heerlijk jaar ….!!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

