bloggen….

Na twee weken "bloggen" (wat een raar woord en tot voor 2 weken geleden ook een actie die mij totaal vreemd was) toch even terugkijken maar…… in dat terugkijken ook vooruitkijken…! Terugkijkende is het steeds weer iets nieuws ontdekken. Er zijn veel mogelijkheden en ongetwijfeld zal "Roberto", die nu in Venezuela zit me nog de nodige tips kunnen geven. Eigenlijk zou er elke dag wel een nieuwtje of verhaal kunnen komen, het nieuws ligt voor het oprapen. Ik las vandaag nog in de krant een artikel over anti-lekbanden of de fietstocht van 21000 km; woensdag heb ik nog een tochtje met Jo gemaakt (sommigen noemen dergelijke tochtjes "achteruit-fietsen want het gemiddelde durf ik niet te vermelden ) en genoten van de groene specht, die al "huppende" een boom uitzocht en ineens weg was ! Of die grenspalen midden in de wei bij Heppeneert die ik al talloze keren gepasseerd ben maar nog nooit gezien had !! Elke dag dat verhaal….ik wil het niemand aandoen maar elke week zal er zeker iets te lezen zijn waarbij in elk geval het "in gesprek met" een maandelijks terugkerend verhaal zal worden. Misschien wil je – als lezer – eens weten hoe het is om geinterviewd te worden … gooi je in de groep !! En anders…misschien ben je de volgende keer wel de geinterviewde zonder de interviewer gezien te hebben………. Je kunt hem dus voor zijn en anders zul je je moeten laten verrassen en wellicht verrast zijn… Het verhaal over ‘banden" zit ook reeds in de pen en zo zit er nog veel meer aan te komen….binnenkort meer !!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

