Jos Janssen..!!

Zomer_2006_046 Deze serie van “in gesprek met” zal voor de geïnterviewde vaak een verrassing zijn. Het is soms gevraagd maar ook wel eens ongevraagd het verhaal van iemand. Ik zou zeggen: lees en leer hem/haar beter kennen!

Vandaag is Jos, een goede vriend aan het woord. Ik heb hem een aantal vragen voorgelegd en het antwoord hierop is hieronder te zien.

Jos, als ik zeg “trots op” en je mag een woord gebruiken ?  ´tReutje

Jos, ik heb gehoord dat je een aantal bijnamen hebt, klopt dit ?  Inderdaad, je mag me ook Yousoef noemen (die naam gebruik ik in Saarbrucken vooral) maar je mag me ook Joshua noemen (meest gebruikt via het www) en…Josje is iets voor mezelf (als ik dat balletje bv helemaal niet goed raak !). Nu ben ik wel groot maar de spreuk “hoe kleiner de bal, hoe groter de kwal”, gaat dit keer toch echt niet op !! En komende week in Marokko heet ik natuurlijk gewoon weer Seppie al zou Youssouf dan misschien wat origineler zijn….

Balletje, verklaar je nader. Naast fietsen en “droogfietsen” heb ik er sinds dit jaar een nieuwe hobby bij, namelijk golf. In tegenstelling tot wat menigeen denkt heb je er een berenconditie voor nodig.

Heb je naast het sporten ook nog andere vrijetijdsbestedingen ? Ja, eigenlijk teveel om op te noemen. Ik fotografeer (en doe dit erg goed). En daarnaast natuurlijk lente-, zomer-, herfst- en wintervakantie !! En..ik zou het bijna vergeten, ik ben een echte keukenprins, mijn ovenschotels en aspergegerechten zijn in de regio bekend !!

Nou, als ik dit hoor dan zul je wel eens behoorlijk naast de schoenen kunnen lopen..!! Ja, ook dat doe ik geregeld. Ik ga geregeld stappen en kom dan nog eens ergens. En na die vele slokjes, ja dan loop en praat ik er wel eens goed naast maar gelukkig kan ik mijn auto altijd terugvinden ! al is het af en toe een dag later !

Jos, heb je misschien nog iets te melden tot slot ? Ja, natuurlijk. Binnenkort staat er heel wat op stapel. Allereerst een heus examen (hoe ver en goed sla ik een golfballetje weg) en daarna een lekker rondreisje door Andalusie en Marokko (als we het toch over leuke dingen hebben). En volgend jaar ga ik o.a. de Ronde van Vlaanderen fietsen, weer of geen weer……en blah, blah,blah (ik heb Jos moeten afkappen omdat de interviewtijd in no time overschreden werd..!!)

Jos, bedankt voor deze spontane bijdrage…!!! Veel succes met het wegrammen van dat balletje en doe “ze” (de dames die je ongetwijfeld tegen zult komen) de groeten in Madrid, Sevilla, Cadiz, Fez, Casablanca etc. etc. etc. Wellicht dat je al die zaken die nu niet op schrift staan later nog eens in een vervolg terug kunt zien. Nogmaals, bedankt voor de spontane medewerking !!!

Dit bericht werd geplaatst in in gesprek met. Bookmark de permalink .

Een reactie op Jos Janssen..!!

  1. Janp zegt:

    Jos is geslaagd voor zijn golfvaardigheid !!!!! Weliswaar niet cum laude maar de volgende week weet niemand dat meer. Proficiat Jos !! Hij heeft zich twee weekjes vakantie cadeau gedaan voor dit met hard werken verdiende bewijs. Sjoan vakansie Jos !!

Geef een reactie

