Ouverture..!!

Hier het eerste bericht van janpaparazzi. Na me een paar maanden geleden te hebben aangemeld heeft mijn zoon me2008_mnt_ventoux_alpen_106_2 vandaag zover op weg geholpen dat ik in de lucht ben…en … hiermee ben ik echt in de wolken !! Mijn nieuwsberichten zullen vooral gaan over sport (fietsen, golf), vakantie (reisberichten), natuur, wellicht af en toe een gezondheidsmagazine…?? en wie weet…wat verder nog allemaal op tafel komt..!!

En waarom is dit eerste artikel ouverture genoemd..?? Nou ja, het doet me een beetje terugdenken aan juni jl. waar Bea en ik de ouverture van het operaseizoen in Verona mochten meemaken middels de uitvoering van de Aida. Maar niet alleen vanwege het muzikale begin….ik denk ook aan dat mooie woord dat ik in Frankrijk gergeld tegenkom; dit jaar was ik blij dat de col d’Agnel "ouvert" was toen ik er met mijn fietsje was (een mooie col waar ik de marmottes eindelijk eens heb horen fluiten; tijdens twee eerder gefietste marmottes heb ik nooit een marmotje gezien of gehoord..!!)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

